Dokumentacja scenariuszy konfiguracyjnych dla integracji z systemem Subiekt nexo PRO
Subiekt nexo PRO to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Dokumentacja przedstawia i opisuje scenariusze konfiguracyjne wtyczek. Informacje zawarte podzielone są na rozdziały, z których każdy dedykowany jest jednej wtyczce. W opisie scenariuszy znajdziesz informację co robią poszczególne funkcjonalności oraz gdzie znaleźć wymagane informację. Zwróć uwagę na ramki oznaczone kolorem:
UWAGA
Czerwonym, które przedstawiają odpowiedzi na niektóre problemy pojawiające się w trakcie konfigurowania wtyczek, informują o skutkach wykonania działań oraz o wymaganiach, które należy spełnić do zakończenia konfiguracji.
PAMIĘTAJ
Pomarańczowym, które zwracają uwagę na istotne rzeczy w trakcie konfiguracji.
PODPOWIEDŹ
Niebieskim, które zawierają informację oraz podpowiedzi dotyczące konfiguracji.
Wymagania ERP
Subiekt nexo PRO |
* wolną licencję na stanowisko w Subiekt nexo PRO (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt nexo PRO którego ważność licencji to 45 dni); (Dany użytkownik powinien mieć ustawione hasło do logowania nexo Pro) * wolna licencja na Sferę dla Subiekt nexo PRO (Sfera jest zawarta w ramach pakietu PRO dla Nexo) jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro. Pamiętaj, że niezależnie, czy korzystasz z 1, czy 20 wtyczek nasz integrator potrzebuje tylko 1 licencji Sfery. Jeśli korzystasz z jednej licencji Sfery, integracja będzie działać dopiero po zwolnieniu stanowiska; * nazwy użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów nexo instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika “sa” oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione); * endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu danej wtyczki; * stałego, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu). |
Zapoznałeś się z dokumentacją, ale wciąż masz kilka pytań?
Skontaktuj się z działem supportu SellIntegro