Dokumentacja scenariuszy konfiguracyjnych dla integracji z systemem Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Dokumentacja przedstawia i opisuje scenariusze konfiguracyjne wtyczek. Informacje zawarte podzielone są na rozdziały z których każdy dedykowany jest jednej wtyczce. W opisie scenariuszy znajdziesz informację co robią poszczególne funkcjonalności oraz gdzie znaleźć wymagane informację. Zwróć uwagę na ramki oznaczone kolorem:
UWAGA
Czerwonym, które przedstawiają odpowiedzi na niektóre problemy pojawiające się w trakcie konfigurowania wtyczek, informują o skutkach wykonania działań oraz o wymaganiach, które należy spełnić do zakończenia konfiguracji.
PAMIĘTAJ
Pomarańczowym, które zwracają uwagę na istotne rzeczy w trakcie konfiguracji.
PODPOWIEDŹ
Niebieskim, które zawierają informację oraz podpowiedzi dotyczące konfiguracji.
Wymagania ERP
Comarch ERP Optima |
* Dostępne wolne moduły: “Handel lub Handel Plus” oraz “Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus”; * Nazwę podmiotu oraz dane operatora Optima * endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki; * stałego, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu). * Do rozliczania dokumentów w walucie obcej Kasa/Bank Plus |
Zapoznałeś się z dokumentacją, ale wciąż masz kilka pytań?
Skontaktuj się z działem supportu SellIntegro