Dokumentacja scenariuszy konfiguracyjnych dla integracji z systemem Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Dokumentacja przedstawia i opisuje scenariusze konfiguracyjne wtyczek. Informacje zawarte podzielone są na rozdziały z których każdy dedykowany jest jednej wtyczce. W opisie scenariuszy znajdziesz informację co robią poszczególne funkcjonalności oraz gdzie znaleźć wymagane informację. Zwróć uwagę na ramki oznaczone kolorem:

Wymagania ERP

Comarch ERP Optima * Dostępne wolne moduły: “Handel lub Handel Plus” oraz “Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus”;
* Nazwę podmiotu oraz dane operatora Optima
* endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
* stałego, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu).
* Do rozliczania dokumentów w walucie obcej Kasa/Bank Plus

Zapoznałeś się z dokumentacją, ale wciąż masz kilka pytań?

Skontaktuj się z działem supportu SellIntegro