Przesyłanie zamówień z Sellasist do Subiekt GT

Kod wtyczki: BLK_CAI_COM_ORD_SGT_100 Użyta wersja wtyczki: VER_RTM_v149.0

Co powinieneś wiedzieć na początku?

Wtyczka pozwala Ci na wygenerowanie zamówień od klienta lub bezpośrednio dokumentów sprzedaży w systemie docelowym (ERP) Subiekt GT na bazie zamówienia w Sellasist. Proces generowania dokumentów bazuje na danych widniejących na zamówieniach w systemie źródłowym (e-Commerce) Sellasist.
Wtyczka umożliwia Ci stworzenie dokumentów rezerwujących stan magazynowy na czas obsługi zamówienia przez magazyn (ZK), posiada funkcjonalność do mapowania towarów oraz kontrahentów między systemami oraz możliwość stworzenia nowych kartotek gdy nie zostaną odnalezione. Opcjonalnie wtyczka może od razu generować i drukować dokumenty sprzedaży. Jest dostosowana do samodzielnej konfiguracji w oparciu o scenariusz złożony z szeregu pytań.

Scenariusz konfiguracyjny

1. Kilka informacji na start.

  • Punkt pierwszy jest to informacja znacząca dla klientów. Może przydać się m.in w kontakcie z działem wsparcia.
  • Każdy z naszych klientów posiada własne ID. W zależności od źródła uruchomienia integracji posiada on różne przedrostki.
  • Wersja integracji, którą Państwo posiadają. Więcej informacji tutaj.

2. Do ilu dni wstecz chcesz przetwarzać zamówienia?

Funkcjonalność ta pozwala wybrać do ilu dni wstecz integracja ma przetwarzać zamówienia w Sellasist. Domyślnie można wybrać z zakresu od 1 do 14 dni wstecz. Aby zwiększyć ten zakres do maksymalnie 150 dni należy zakupić SI Extender - rozszerzenie funkcjonalności integracji

BLKORDSGTDateAdd


3. Czy przetwarzać zamówienia istniejące przed skonfigurowaniem integracji?

Funkcjonalność ta pozwala wybrać, czy integracja ma sprawdzać zamówienia, których data jest starsza niż data pierwszej konfiguracji integracji.

Dostępne opcje:

a) Nie, przetwarzaj tylko dokumenty dodane po pierwszym skonfigurowaniu integracji

Integracja będzie sprawdzała zamówienia maksymalnie do dnia zapisu pierwszej konfiguracji.

b) Tak, przetwarzaj dokumenty istniejące od:

Integracja będzie sprawdzała zamówienia domyślnie maksymalnie do 7 dni. Aby zwiększyść ten zakres do maksymalnie 90 dni należy zakupić SI Extender - rozszerzenie funkcjonalności integracji


4. Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?

Funkcjonalność ta daje możliwość wyboru uruchomienia integracji w zależności od potrzeb:

Dostępne opcje:

a) Tak, tylko automatycznie uruchomienie

Funkcjonalność ta pozwala również na:

  • Ustawienie przerwy między uruchomieniami wtyczki.
  • Wybranie zakresu godziny, w których wtyczka ma działać (od 1:00 do 23:00).
  • Wybranie dni tygodnia, w których wtyczka ma działać.
b) Nie, tylko uruchom ręcznie

Funkcjonalność ta wymaga naciśnięcia przycisku “Uruchom teraz” w głównym panelu wtyczki.


5. Połączenie z Sellasist

a) Podaj twoją nazwę sklepu w Sellasist:

Wprowadzamy nazwę naszego sklepu z Sellasist. Nazwę sklepu możemy podejrzeć w pasku adresu naszego konta Sellasist:

SLA_NAME

a) Podaj twój klucz API konta w Sellasist:

Wprowadzamy klucz API konta w Sellasist. Aby utworzyć nowy klucz API w Sellasist w zakładce “Integracje” należy wybrać “Klucze API”, a następnie dodać nowy klucz API dla integracji.

SLA_API


6. Połączenie z Subiekt GT

Dane do logowania do Subiekt GT można wpisać w integratorze, który pobieramy po zakończeniu konfiguracji scenariusza.


7. Dokumenty z jakim statusem chcesz przetwarzać do Subiekt GT?

Funkcjonalność ta pozwala wybrać, na których statusach zamówień integracja ma pracować.

Dostępne opcje:

a) Wszystkie

Integracja sprawdzi wszystkie statusy zamówień w Sellasist i przetworzy te zamówienia, których nie odnajdzie w Subiekt GT.

b) O statusie

Integracja sprawdzi tylko określone w tym punkcie statusy podczas przetwarzania zamówień. Możliwe jest podanie kilku statusów wpisując je ręcznie po przecinku.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


8. Jaki status chcesz nadać zamówieniom w Sellasist, poprawnie przeniesionym do Subiekt GT?

Dostępne opcje:

Funkcjonalność ta pozwala zdecydować, czy integracja ma zmienić status zamówienia w Sellasist po utworzeniu dokumentu w Subiekt GT.

a) Nie zmieniaj statusu

Integracja po przetworzeniu zamówienia do dokumentu końcowego nie zmieni statusu zamówienia na Sellasist.

b) Ustaw status

Integracja po przetworzeniu zamówienia do dokumentu końcowego zmieni jego status na podany w konfiguracji.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


9. Jaki status chcesz nadać zamówieniom w Sellasist, które nie mogą być wygenerowane w Subiekt GT np. nie odnaleziono powiązanego towaru?

Funkcjonalność ta pozwala zdecydować, czy w przypadku wystąpienia błędu podczas procesowania przenieść takie zamówienia do oddzielnego statusu.

Dostępne opcje:

a) Nie zmieniaj statusu

Integracja w przypadku wystąpienia błędu podczas procesowania zamówienia nie zmieni jego statusu i zostawi to zamówienie w pierwotnym statusie.

b) Ustaw status

Integracja w przypadku wystąpienia błędu podczas procesowania zamówienia zmieni jego status na ten podany w konfiguracji. Status ten traktowany jest jako ogólny status błędu i niekoniecznie świadczy o braku powiązania towaru.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


10. Zamówienia z jakich statusów w Sellasist, mają być usunięte z Subiekt GT?

Funkcjonalność ta pozwala usunąć zamówienia z Subiekt GT z określonym statusem w Sellasist. Punkt ten pozwala też na usuwanie faktur VAT oraz paragonów.

Dostępne opcje:

a) Nie usuwaj zamówień

Domyślne działanie, integracja nie będzie usuwać zamówień.

b) Usuń zamówienia z Subiekt GT znajdujące się w statusie / statusach

Integracja będzie usuwać zamówienia z Subiekt GT, znajdujące się w określonych statusach.

  • Dodatkowo zmień ich status w Sellasist na

Opcja ta pozwala ustawić status do którego mają trafiać zamówienia po usunięciu dokumentu z Subiekt GT.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


11. Którym zamówieniom chcesz zmienić w Subiekcie status rezerwacji stanu na “brak rezerwacji”?

Funkcjonalność ta pozwala zmienić status rezerwacji w dokumencie w Subiekt GT w zależności od określonego statusu w Sellasist.

Dostępne opcje:

a) Nie zmieniaj statusu dokumentu w Subiekt GT

Integracja nie będzie zmieniać statusu rezerwacji zamówień w Subiekt GT.

b) Zamówieniom znajdującym się w Sellasist w statusie / statusach

Integracja będzie zmieniać statusu rezerwacji zamówień w Subiekt GT.

c) Dodatkowo zmień ich status w Sellasist na

Integracja zmieni status w Sellasist po edycji statusu rezerwacji stanu.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


12. Dla zamówień z jakiego statusu w Sellasist, wystawić korektę faktury/zwrot detaliczny w Subiekt GT?

Funkcjonalność ta pozwala na tworzenie zwrotów/korekt dokumentów w Subiekt GT bazując na zmodyfikowanym zamówieniu w Sellasist. Modyfikacja zamówienia musi polegać na zmianie ceny/ilości produktu znajdującego się na zamówieniu, nie może być to usunięcie produktu.

Dostępne opcje:

a) Nie rób korekt

Integracja nie będzie generować korekt lub zwrotów do dokumentów sprzedaży.

b) Rób korekty/zwroty detaliczne w Subiekt GT na podstawie statusu/statusów w Sellasist

Integracja będzie tworzyć korekty lub zwroty do dokumentów sprzedaży zgodnie z utworzonym mapowaniem statusów. Opcja ta pozwala na powiązanie wskazanego pola w Sellasist z wybraną przyczyną korekty.

  • Dodatkowo zmień ich status w Sellasist na

Opcja ta pozwala ustawić status do którego mają trafiać zamówienia po utworzeniu korekty dokumentu z Subiekt GT.


13. Jaki status chcesz nadać zamówieniom w Sellasist, w momencie braku stanu towaru w Subiekt GT?

Funkcjonalność ta pozwala zdecydować, czy w przypadku braku stanu magazynowego podczas procesowania przenieść takie zamówienia do oddzielnego statusu.

Dostępne opcje:

a) Nie zmieniaj statusu

Integracja nie będzie zmieniać statusu zamówienia, w przypadku braku stanów.

b) Ustaw status</b

W przypadku braku stanu magazynowego, integracja zmieni status na określony.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


14. Drukuj wcześniej stworzony dokument z Subiekt GT, na podstawie statusu w Sellasist?

Funkcjonalność ta pozwala na generowanie dokumentów już wcześniej utworzonych przez integrację w systemie Subiekt GT.

Dostępne opcje:

a) Nie drukuj dokumentu

Integracja pominie drukowanie wcześniej wystawionych dokumentów.

b) Drukuj dokumenty z Subiekta GT na podstawie statusu/statusów

Integracja wydrukuje wcześniej wystawione przez integrację dokumenty sprzedaży, które znajdują się w określonym statusie w Sellasist.

  • Dodatkowo zmień ich status w Sellasist na
    Po wydrukowaniu dokumentu zostanie on przeniesiony do określonego statusu.

15. Jakie dokumenty w Subiekt GT mają być tworzone?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować jakie dokumenty będą tworzone w Subiekt GT podczas procesowania zamówień.

Dostępne opcje:

a) Zamówienia ZK

Integracja utworzy dokument zamówienie od klienta.

b) Paragony lub faktury VAT na żądanie klienta (klient zaznaczył, że chce fakturę)

Integracja utworzy paragon imienny lub fakturę VAT zależnie od tego, co zaznaczył klient na zamówieniu w Sellasist.

c) Paragony

Integracja utworzy zawsze paragon imienny lub zwykły zależnie od ustawienia w punkcie niżej.

Paragon imienny w odróżnieniu od paragonu zwykłego posiada dane kontrahenta zamawiającego.
BLKORDSGTNameReceipt

d) Faktury VAT

Integracja utworzy zawsze fakturę VAT niezależnie od opcji zaznaczonej w Sellasist. Wymaga ona wyłączonej weryfikacji NIP w Subiekt GT, aby tworzyć faktury VAT bez NIP.

e) Faktury Marża

Integracja utworzy zawsze fakturę marża.

f) Zgodnie z Tabelą

Pozwala na utworzenie mapowania tak, aby tworzyć dany rodzaj dokumentu z danego statusu np. Status A -> Paragony imienne
Status B -> Paragony zwykłe
Status C -> Faktury VAT

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


W momencie kiedy klient zaznaczył, że chcę fakturę a nie podał nipu stwórz paragon

Ta opcja pozwala na tworzenie paragonów w przypadku gdy klient zaznaczył pole “Klient chcę fakturę” ale nie podał NIP.

a) Nie
b) Tak


Przy tworzeniu zamówień stwórz dodatkowo dokument WZ?

Ta opcja pozwala przy tworzeniu dokumentu w Subiekt GT dodatkowo utworzyć dokument WZ.

a) Nie
b) Tak


Przy tworzeniu paragonów imiennych stwórz dodatkowo dokument Faktura Detaliczna?

Ta opcja pozwala wybrać, czy przy tworzeniu paragonu imiennego, integracja utworzy dodatkowo dokument faktury dtalicznej.

a) Nie

Integracja utworzy jedynie dokument Paragonu imiennego.

b) Tak

Integracja utworzy dokument paragon imienny, a następnie utworzy do niego dokument faktury dtalicznej.

Przy tworzeniu paragonów - jaki typ paragonu utworzyć?

Ta opcja pozwala wybrać jaki rodzaj paragonu ma być tworzony podczas procesowania zamówień.

a) Imienny

Paragon imienny w odróżnieniu od paragonu zwykłego posiada dane kontrahenta zamawiającego.
BLKORDSGTNameReceipt

b) Zwykły


Czy dokonać rezerwacji towaru?

Ta opcja sprawia, że towary z zamówienia będą miały zarezerwowany stan magazynowy.

a) Nie
b) Tak


Jaką datę ustawić jako datę wystawienia dokumentu?

Ta opcja pozwala wybrać jaka data ma widnieć na dokumencie w Subiekt GT.

a) Data zamówienia z Sellasist
b)Data utworzenia dokumentu w Subiekt GT


Opcje zaawansowane:

Utworzyć dokument z wycofanym skutkiem magazynowym w przypadku braku stanów?

Ta opcja pozwala tworzyć dokumenty w Subiekt Gt z wycofanym skutkiem magazynowym, gdy zabraknie stanu w Subiekt GT w trakcie procesowania zamówienia do dokumentu.

a) Tak
b) Nie


Utworzyć dokument z odłożonym skutkiem magazynowym w przypadku braku stanów?

Ta opcja pozwala tworzyć dokumenty w Subiekt Gt z odłożonym skutkiem magazynowym, gdy zabraknie stanu w Subiekt GT w trakcie procesowania zamówienia do dokumentu.

a) Tak
b) Nie

16. Drukowanie dokumentów w Subiekt GT

Funkcjonalność ta pozwala ustawić drukowanie tworzonych dokumentów. Do drukowania dokumentów na drukarce standardowej używana jest domyślna drukarka systemu Windows na stanowisku, gdzie zainstalowany jest integrator. W przypadku drukarki fiskalnej wpisujemy lub wybieramy drukarkę fiskalną z modułu Kasiarz GT wchodzącego w skład pakietu Insert GT.

a) Chcę drukować wystawione dokumenty

Opcja ta powinna być zaznaczona jeśli chcemy drukować dokumenty generowane przy użyciu tej wtyczki.

b) Dodatkowo chcę fiskalizować paragony na drukarce fiskalnej

Opcja ta pozwala dodatkowo fiskalizować paragony oprócz standardowego drukowania faktur VAT lub zamówień.

Mapowanie:
Status w Sellasist

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID

Nazwa wzorca faktury

Ta opcja pozwala na wybranie z jakiego wzorca wydruku integracja ma korzystać podczas drukowania faktury VAT. Nazwę wzorca wydruku możemy znaleźć w Subiekt GT. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.

BLKORDSGTStandardPrint

Nazwa wzorca paragonu

Ta opcja pozwala na wybranie z jakiego wzorca wydruku integracja ma korzystać podczas drukowania paragonu lub paragonu imiennego. Nazwę wzorca wydruku możemy znaleźć w Subiekt GT. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.

BLKORDSGTStandardPrint

Nazwa wzorca zamówienia

Ta opcja pozwala na wybranie z jakiego wzorca wydruku integracja ma korzystać podczas drukowania zamówienia. Nazwę wzorca wydruku możemy znaleźć w Subiekt GT. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.

BLKORDSGTStandardPrint

Nazwa drukarki fiskalnej

Ta opcja pozwala na wybranie jaka drukarka fiskalna będzie używana podczas wykonywania wydruku fiskalnego utworzonego paragonu. Nazwę drukarki wybieramy z Kasiarz GT. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.

SUZ można pobrać w tym miejscu.


17. Czy wpisać numer utworzonego dokumentu w Subiekt na źródłowe zamówienie w Sellasist?

Funkcjonalność ta pozwala wprowadzić numer utworzonego przez integrację dokumentu na zamówienie w Sellasist.

Dostępne opcje:

a) Nie

Integracja nie wprowadzi numeru utworzonego dokuemntu na zamówienie w Sellasist.

b) Ustaw status

Integracja wprowadzi numeru utworzonego dokuemntu na zamówienie w Sellasist.


18. Licencja SFERA

Ta integracja wymaga aktywnej licencji rozszerzenia “Sfera”, które pozwala na integrowanie systemu Subiekt GT z zewnętrznymi programami.

Status licencji Sfera można z dowolnego ekranu w Subiekt GT. W tym celu klikamy w ikonę.

BLKORDSGTSferaStatus

Sfera posiada również 14 dniowy okres testowy, który można aktywować w dowolnym momencie.


19. Czy wykorzystane mają być kwoty netto czy brutto z zamówień Sellasist?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować jaki rodzaj ceny ma być wykorzystany podczas procesowania produktów z zamówienia.

Dostępne opcje:

a) Wykorzystaj ceny netto

Integracja wykorzysta ceny netto przy przeliczaniu dokumentu w trakcie procesowania zamówienia. Zalecamy tylko w przypadku sprzedaży skupionej wyłącznie na B2B.

b) Wykorzystaj ceny brutto

Integracja wykorzysta ceny brutto przy przeliczaniu dokumentu w trakcie procesowania zamówienia. Aby uniknąć problemów z różnicami w wartości zamówienia zalecamy korzystać z tej opcji.

c) Nie nadpisuj cen systemy ERP

Integracja wykorzysta domyślny rodzaj ceny dla towaru w systemie Subiekt GT.

  • Dla towarów oznaczonych “Towar sprzedawany przez wartość” zamiast ceny i ilości ustaw tylko wartość
    Opcja ta działa wyłącznie dla waluty PLN i jest zależna od punktu 29. scenariusza Przelicz na PLN według sredniego kursu waluty pobranego z NBP. Ta opcja pozwala zmienić sposób liczenia ceny produktu w przypadku, gdy towary sprzedawane są na podstawie wartości towaru, a nie standardowo w oparciu o cenę i ilość.

20. Jak chcesz przetwarzać stawki VAT produktów?

Funkcjonalność ta pozwala na wybranie w jaki sposób integracja ma ustawiać stawkę VAT dla poszczególnych towarów na zamówieniu.

Dostępne opcje:

a) Zastosuj stawkę VAT z zamówienia w Sellasist

Integracja przy procesowani produktów z zamówienia ustawi stawkę VAT taką, jak widnieje przy produkcie na zamówieniu w Sellasist.

b) Ustawiaj VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP

Integracja przy procesowaniu produktów z zamówienia ustawi stawkę VAT taką, jak domyślnie widnieje w kartotece towaru w Subiekt GT.

c) Przypisuj stawki VAT zgodnie z ustawieniami mapowania

Ta opcja pozwala na utworzenie mapowania stawki VAT dla poszczególnych warunków np. kraju.

Mapowanie:
Obsługa dla

Ta opcja pozwala wybrać dla jakiej pozycji tworzymy mapowanie w danym wierszu. Do wyboru jest “Produktu” lub “Transportu”.

Priorytet

Ta opcja pozwala wybrać z jakim priorytetem integracja będzie sprawdzać dany warunek mapowania. Jeśli chcemy przypisywać stawkę VAT dla transportu oraz rozbijać stawkę VAT w obrębie transportu to mapowanie powinno wyglądać w następujący sposób:

BLKORDSGTVatMapping

Symbol VAT w Subiekt GT

Wpisujemy symbol stawki VAT jaka ma być ustawiona w Subiekt GT. Stawka VAT musi istnieć w Subiekt GT. Dostępne stawki VAT znajdziemy w słownikach w Subiekt GT. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.

BLKORDSGTVat

Wartość VAT w Sellasist

Wpisujemy stawkę VAT widniejącą na zamówieniu w Sellasist. Możliwe jest wpisanie wartości “*“ aby dany wiersz dotyczył każdej stawki VAT i warunkowany był np. kodem kraju.

Pole w Sellasist
  • Nie obsługuj
    Przy wybraniu tej opcji jedynym warunkiem mapowania będzie stawka VAT w Sellasist.
  • Zewnętrzny numer zamówienia
    Jest to numer zamówienia nadany w sklepie przy składaniu zamówienia i zaciągany jest on do Sellasist
  • Kod kraju (dane do faktury)
    Obsługiwane są kody w formacie ISO alfa-2.
  • Kod kraju (dane do dostawy)
    Obsługiwane są kody w formacie ISO alfa-2.
  • Symbol waluty
    Pod uwagę brany jest symbol waluty w zamówieniu w Sellasist.
  • Identyfikator statusu zamówienia
    Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
    SLA_ID
  • Źródło zamówienia
  • Identyfikator źródła zamówienia
  • Informacja o źródle zamówienia
  • Pole dodatkowe 1
  • Pole dodatkowe 2 W polu dodatkowym musi znajdować się wartość określona w kolejnym punkcie mapowania.
Wartość pola w Sellasist

Wprowadzamy wartość zależnie od opcji wybranej w poprzednim punkcie mapowania.

  • Czy chcesz podzielić dostawę na odrębne stawki VAT
    Ta opcja pozwala uruchomić rozbijanie stawek VAT dla kosztów transportu. Rozbijanie stawek VAT pozwala na proporcjonalne podzielenie kosztów transportu na różne stawki VAT w przypadku, gdy na zamówieniu znajdują się towary z różną stawką VAT np. 23% i 8%.

21. Dla jakich statusów w Sellasist tworzyć SPTK (sprzedaż poza terytorium kraju) w Subiekt GT?

Ta funkcjonalność pozwala ustawić transakcję na SPTK dla dokumentów tworzonych z określonego statusu.

Dostępne opcje:

a) Nie twórz SPTK (Domyślne działanie)

Integracja nie będzie ustawiać SPTK dla generowanych dokumentów.

b) Twórz SPTK w Subiekt GT na podstawie statusu w Sellasist

Integracja oznaczy dokumenty jako SPTK jeśli będa generowane z podanego status.

To czy rodzaj transakcji ustawił się na SPTK można sprawdzić w sposobie liczenia dokumentu na samym ZK w Subiekt GT.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID


22. Dokumentom tworzonym w Subiekt GT ustal kategorię

Funkcjonalność ta pozwala stworzyć mapowanie, które ustawi wskazaną kategorię na dokumencie w trakcie procesowania.

Mapowanie:
Id statusu zamówienia

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID

Nazwa kategorii z Subiekt GT

Wprowadzamy istniejącą kategorię z Subiekt GT.

BLKORDSGTCategories

  • Jeśli nie uda się ustalić kategorii na podstawie powyższego mapowania to
    Jeśli mapowanie nie powiedzie się to możliwe jest ustawienie kategorii zapasowej.
Pozostaw domyślną kategorie

Ustawiona zostanie domyślna kategoria dokumentu.

Ustaw na

Można wybrać jedną kategorię zapasową. Możliwe jest też wybranie go z zielonej lupki znajdującej się obok tego pola.


23. Dokumenty tworzone w Subiekt GT podpisz

Funkcjonalność ta pozwala na wybranie jaką wartością mają być podpisywane dokumenty tworzone integracją. Sfera pozwala na wprowadzenie dowolnego podpisu w dowolnym formacie nawet jeśli podpis nie istnieje w Subiekt GT.

Dostępne opcje:

a) Podpisem domyślnym np. użytkownikiem służącym do tworzenia zamówienia

Integracja wykorzysta użytkownika wpisanego w konfiguracji integratora.

b) Następującym podpisem

Integracja wykorzysta podpis wpisany w to pole. Nie musi istnieć w Subiekt GT.

c) Ustaw jako osobę podpisującą wartość znajdującą się w

Integracja podpisze dokument wartością znajdującą się w polu dodatkowym 1 lub 2.

d) Przypisz osobę w zależności od źródła pochodzenia

Integracja podpisze dokumenty zależnie od źródła pochodzenia.

e) Przypisz osobę w zależności od statusu zamówienia

Integracja podpisze dokumenty zależnie od określonego statusu zamówienia.


24. Jak chcesz przetwarzać kontrahenta zamówienia?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować, jak integracja ma procesować kontrahentów z zamówienia w Sellasist na zamówienie w Subiekt GT.

Dostępne opcje:

a) Powiąż stałego, zawsze tego samego kontrahenta

Integracja zawsze przypisze tworzony dokument do jednego ustalonego kontrahenta.

b) Zawsze twórz kontrahenta jednorazowego

Integracja zawsze utworzy kontrahenta jednorazowego.

Kontrahent jednorazowy posiada ograniczoną ilość informacji w Subiekt GT i nie tworzy pełnego wpisu na bazie.
BLKORDSGTOneoffClient

c) Zawsze twórz nową kartotekę kontrahenta

Integracja zawsze utworzy nową kartotekę kontrahenta. Bez włączonej autonumeracji kontrahentów wybranie tej opcji może prowadzić do powielania kontrahentów i w efekcie blokowania symboli kontrahentów.

Kartoteka kontrahenta posiada pełne dane kontrahenta i tworzy pełnoprawny wpis na bazie.
BLKORDSGTClient

d) Powiąż kontrahenta do kartoteki zgodnie z ustawieniami mapowania

Integracja będzie procesować kontrahentów zgodnie z utworzonym mapowaniem.

Mapowanie:

Priorytet mapowania określa, który klucz mapowania będzie pierwszy sprawdzany.

Pole w Sellasist

Wybieramy, które pole z zamówienia w Sellasist ma być przyrównywane do wybranej wartości w Subiekt GT.

  • Login
  • Telefon
  • Email
  • Nazwa odbiorcy
  • Nazwa płatnika
  • Nazwa punktu odbioru
  • NIP
  • P. dodatkowe 1
  • P. dodatkowe 2
  • Identyfikator zamówienia
  • Zew. Identyfikator zamówienia
Pole w Subiekt GT

Wybieramy do jakiej wartości z kartoteki kontrahenta integracja ma przyrównywać wybraną wartość z zamówienia w Sellasist.

  • Symbol
  • Nazwa
  • Pełna nazwa
  • Regon
  • E-mail
  • P. Własne 1
  • P. Własne 2
  • P. Własne 3
  • P. Własne 4
  • P. Własne 5
  • P. Własne 6
  • P. Własne 7
  • P. Własne 8
  • Telefon
  • NIP
  • Fax
  • Gadu-Gadu
  • Skype
  • Opiekun


W momencie kiedy kontrahent nie został odnaleziony w Subiekt GT:
a) Nie rób nic(zamówienie będzie pominięte)

Nie odnalezienie kontrahenta w bazie Subiekt GT spowoduje zatrzymanie procesowania zamówienia.

b) Utwórz kontrahenta stałego

Nie odnalezienie kontrahenta w bazie Subiekt GT spowoduje utworzenie nowej pełnej kartoteki kontrahenta.

c) Utwórz kontrahenta jednorazowego

Nie odnalezienie kontrahenta w bazie Subiekt GT spowoduje utworzenie kontrahenta jednorazowego.


Jakie dane istniejącego kontrahenta chcesz zaktualizować w Subiekt GT :
a) Nie aktualizuj żadnych danych

W przypadku znalezienia kontrahenta w bazie Subiekt GT integracja nie zmieni żadnych danych odnalezionego kontrahenta.

b) Aktualizuj tylko informacje o dostawie

W przypadku znalezienia kontrahenta w bazie Subiekt GT integracja zaktualizuje dane dostawy odnalezionego kontrahenta.

c) Aktualizuj wszystkie dane kontrahenta

W przypadku znalezienia kontrahenta w bazie Subiekt GT integracja integracja zaktualizuje wszystkie dane odnalezionego kontrahenta.


Co ma się znaleźć w symbolu kontrahenta w Subiekt GT?

Opcja ta pozwala wybrać jaka wartość ma znajdować się w symbolu tworzonej kartoteki kontrahenta w Subiekt GT.

  • Symbol z Subiekta (autonumeracja)
    Aby skorzystać z tej opcji potrzebne jest uruchomienie autonumeracji kontrahentów w parametrach kontrahentów w Subiekt GT.
    ![BLKORDSGTAutoSymbol][/sellintegro/images/BLK_ORD_SGT/BLKORDSGT_autosymbol.png]
  • Login
  • Email
  • Numer telefonu
  • Nazwa odbiorcy
  • Nazwa płatnika
  • Nazwa punktu odbioru
  • NIP
  • P. dodatkowe 1
  • P. dodatkowe 2
  • Identyfikator zamówienia
  • Zew. Identyfikator zamówienia
  • Własna numeracja


Jaką akcję wykonać jeśli nadawany symbol istnieje już w bazie Subiekt GT?

Jeśli symbol już istnieje w bazie Subiekt GT można wybrać zapasowy sposób nadawania symbolu.

a) Użyj autonumeracji jeżeli jest dostępna

Aby skorzystać z tej opcji potrzebne jest uruchomienie autonumeracji kontrahentów w parametrach kontrahentów w Subiekt GT.

BLKORDSGTAutoSymbol

b) Wygeneruj losowy symbol
c) Nadaj numeryczny prefiks


Co ma się znaleźć w polu numer Gadu-Gadu w Subiekt GT?

Opcja ta pozwala umieścić login kontrahenta w polu GaduGadu.


Co ma się znaleźć w polu Skype w Subiekt GT?

Opcja ta pozwala umieścić numer zamówienia w polu Skype w Subiekt GT.


Wskaż pole w którym znajduje się opiekun kontrahenta w Sellasist:

Opcja ta pozwala wskazać w którym polu dodatkowym na zamówieniu w Sellasist znajduje się opiekun kontrahenta.


Czy danymi płatnika mają być dane do faktury a danymi kontrahenta dane odbiorcy?
a) Tak
b) Nie


Czy atrybut ‘Odbiorca detaliczny’ ma być ustawiany dla klientów fizycznych?

Opcja ta ustawi pole odbiorca detaliczny jeśli kontrahent jest osobą prywatną.

a) Tak (Domyślne)
b) Nie

25. Jak chcesz przetwarzać produkty?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować, jak integracja ma procesować produkty z zamówienia w Sellasist na zamówienie w Subiekt GT.

Dostępne opcje:

a) Priorytet

Pozwala określić kolejność, z jaką integracja będzie weryfikowała produkty. Priorytet 1 będzie najwyższy.

b) Zawsze twórz usługę jednorazową

Integracja zawsze utworzy usługę jednorazowa bez sprawdzania stanów magazynowych.

c) Powiąż produkt do kartoteki zgodnie z ustawieniami mapowania

Integracja będzie szukać produktów na podstawie określonego mapowania. Priorytet mapowania określa, który warunek będzie sprawdzany w pierwszej kolejności.

Pole w Sellasist

Wybieramy, które pole z zamówienia w Sellasist ma być przyrównywane do wybranej wartości w Subiekt GT.

  • Nazwa produktu
  • Symbol
  • Kod EAN
  • Nr aukcji
  • ID Produktu

W Sellasist potrzebne infromacje możemy znaleźć w kartotece produktu: SLA_PRD

Pole w Subiekt GT

Wybieramy do jakiej wartości z kartoteki produktu integracja ma przyrównywać wybraną wartość z zamówienia w Sellasist.

  • Nazwa
  • Symbol
  • Podstawowy kod kreskowy
  • Pełna charakterystyka
  • Pole własne 1
  • Pole własne 2
  • Pole własne 3
  • Pole własne 4
  • Pole własne 5
  • Pole własne 6
  • Pole własne 7
  • Pole własne 8
  • Symbol u dostawcy
  • Dodatkowy kod kreskowy
  • Kod dostawy

Podstawowe wartości mapowania możemy znaleźć w Subiekt GT w tym miejscu.

BLKORDSGTSgtProductMappings


W momencie kiedy produkt nie zostanie odnaleziony w Subiekt GT
a) Nie rób nic (zamówienie zostanie pominięte)

Nie odnalezienie produktu w Subiekt GT spowoduje zatrzymanie procesowania zamówień.

b) Utwórz usługę jednorazową

Nie odnalezienie produktu w Subiekt GT spowoduje utworzenie usługi jednorazowej.

c) Utwórz kartotekę towaru

Nie odnalezienie produktu w Subiekt GT spowoduje utworzenie kartoteki towaru bez stanu magazynowego.


W momencie kiedy produkt jest kompletem w Subiekt GT:
a) Nie montuj kompletu i dodaj na zamówienie

Integracja przy zmapowaniu kompletu w Subiekt GT doda go bez montowania w Subiekt GT.

b) Montuj komplet w Subiekt GT i dodaj na zamówienie

Integracja przy zmapowaniu kompletu w Subiekt GT zmontuje go w Subiekt GT i doda na zamówienie.

c) Rozbij komplet na poszczególne składniki i dodaj na zamówienie

Integracja przy zmapowaniu kompletu w Subiekt GT rozbije go na składniki i doda na zamówienie.


Wybieraj towar z największym stanem w Subiekt GT:

W przypadku odnalezienia według mapowania dwóch produktów zostanie wybrany produkt zależnie od wybranej opcji.

a) Nie, wybieraj pierwszy produkt z góry
b) Tak, wybieraj produkt o najwyższym stanie


W momencie braku stanu towaru ustaw atrybut produktu w Sellasist na ‘BRAK STANU’:

Jeśli produkt w trakcie procesowania zamówienia nie będzie miał stanu magazynowego to zostanie zwrócona do Sellasist informacja do atrybutu danego produktu na zamówieniu.

a) Nie
b) Tak


W momencie dodawania poszczególnych składników zamiast ceny 0 zł użyj 1zł:
a) Nie (każdy produkt będzie miał cenę 0 zł)
b) Tak (każdy produkt będzie miał cenę 1 zł)


Czy stosować rabaty na produkty?

Jeśli zamówienie lub kontrahent posiada przypisany rabat to jego wartość zostanie naniesiona na zamówienie w Subiekt GT.

a) Tak (będą przesyłane z wysokością rabatu, wartość domyślna)
b) Nie (będą przysłane z pominięciem wysokości rabatu)

26. Jak chcesz przetwarzać koszty transportu?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować, jak integracja ma procesować koszty dostawy na zamówieniach w Subiekt GT.

Nazwy usługi muszą być dodane w Subiekt GT w “Towarach i usługach”

Dostępne opcje:

a) Nie obsługuj

Integracja pominie koszty dostawy w trakcie procesowania zamówienia.

b) Dodaj jako usługę jednorazową o nazwie

Integracja doda za każdym razem usługę jednorazową o tej samej nazwie zdefiniowanej w tym punkcie.

c) W zależności od usługi transportu w zamówieniu Sellasist ustaw odpowiednią usługę w dokumencie Subiekt GT

Integracja przetworzy koszty transportu według stworzonego mapowania transportu z Sellasist do kartoteki wybranej usługi w Subiekt GT.

Mapowanie:
Usługa transportu z Sellasist

Podajemy nazwę transportu z zamówień w Sellasist. Nazwę metod transportu możemy sprawdzić w zakładce Administracja, w sekcji Metody dostawy.

BLKORDSGTTransportBlk

Transport w Subiekt GT

Podajemy nazwę transportu z Subiekt GT. Transport musi być dodany jako kartoteka usługi w towarach w Subiekt GT.

BLKORDSGTTransportSgt


W momencie kiedy usługa transportu nie zostanie zmapowana, jako usługę dodaj nazwę transportu z karty zamówienia w Sellasist:

Ta opcja pozwala przepisać 1:1 transport z karty zamówienia z Sellasist jeśli mapowanie nie zostanie spełnione.


Czy w przypadku tworzenia usług jednorazowych chcesz dodać symbol stawki VAT do nazwy?

Ta opcja pozwala na modyfikację nazwę usługi jednorazowej transportu o wartość stawki VAT np. Transport 23%.

a) Nie
b) Tak


Czy chcesz dodać usługę transportową jeśli jej koszt wynosi 0 zł?

Ta opcja pozwala pominąć usługę transportową jeśli dostawa na zamówieniu jest darmowa.

a) Nie
b) Tak

27. Przypisywanie flagi dokumentu na podstawie metody dostawy w Sellasist

Funkcjonalność ta pozwala oznaczyć dokument w Subiekt GT określoną flagą zależnie od transportu na zamówieniu w Sellasist.

Mapowanie:
Metoda transportu w Sellasist

Podajemy nazwę transportu z zamówień w Sellasist. Nazwę metod transportu możemy sprawdzić w zakładce Administracja, w sekcji Metody dostawy.

BLKORDSGTTransportBlk

Nazwa flagi własnej w Subiekt GT

Podajemy dokładną nazwę flagi z Subiekt GT. Flagi można znaleźć w paramterach Subiekt GT lub wybrać z zielonej lupki.

BLKORDSGTFlags


28. Jak chcesz przetwarzać sposób płatności?

Funkcjonalność ta pozwala zdecydować w jaki sposób integracja będzie procesować sposób płatności z zamówienia w Sellasist na dokument w Subiekt GT.

Dostępne opcje:

a) Chcę zawsze przypisywać stałą płatność

Opcja pozwala wybrać jedną stałą formę płatności dostępną z listy rozwijanej. W tym przypadku bez względu na formę płatności w Sellasist na dokumencie w Subiekt GT pojawi się zawsze jedna ta sama wybrana płatność.

Gotówka
Karta

Dostępne metody płacenia kartą dostępne są w słownikach w zakładce “Płatność kartą przy sprzedaży.”
BLKORDSGTCardPayment

Kredyt
Przelew

Dostępne metody płatności przelewem dostępne są w słownikach w zakładce “Szybkie płatności.”
BLKORDSGTQuickPay

Kredyt kupiecki

Terminy kredytów kupieckich dostępne są w zakładce płatności kredytowe.
BLKORDSGTCreditPayment

b) Zgodnie z poniższą tabelą

Opcja pozwala wykonać zaawansowaną tabelę mapowania forma płatności ze wzlgędu na pole w Sellasist i jego wartość i wpisać na dokument w Subiekt GT konkretną metodę płatności i jej nazwę.

Mapowanie:
  • Do mapowania użyj statusu zamówienia w Sellasist
    Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
    SLA_ID
  • Do mapowania użyj metody płatności w Sellasist
    Metodę płatności można sprawdzić na karcie zamówienia w Sellasist.


  • Do mapowania użyj sposobu dostawy w Sellasist
    Sposób transportu można sprawdzić na karcie zamówienia w Sellasist.


Status(y) z Sellasist

Wpisujemy wartość zależnie od wybranego warunku w opcjach wyżej.

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID

Metoda płatności z Subiekt GT

Wybieramy rodzaj płatności oraz nazwę płatności z Subiekt GT.

  • Gotówka
  • Karta
  • Kredyt
  • Przelew
  • Kredyt kupiecki
Nazwa metody płatności w Subiekt GT

Wybieramy wartość z Subiekt GT:

  • Gotówka
  • Karta
  • Kredyt
  • Przelew
  • Kredyt kupiecki


c) Dodatkowo chcę przypisywać rachunek bankowy dla dokumentu na podstawie następującego mapowania:

Opcja pozwala wykonać zaawansowaną tabelę mapowania forma płatności ze wzlgędu na pole w Sellasist i jego wartość i wpisać na dokument w Subiekt GT konkretną metodę płatności i jej nazwę

Mapowanie:
Status(y) z Sellasist

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID

Nazwa rachunku w Subiekt GT

Wprowadzamy nazwę banku z Subiekt GT.


29. Jak chcesz przetwarzać waluty?

Funkcjonalność ta pozwala zadecydować w jaki sposób integracja ma przetwarzać zamówienia w obcej walucie. Do przeliczania zamówień według kursu walut potrzebny jest aktywny abonament Subiekt GT, który pozwala korzystać z aktualizacji biznesowych.

BLKORDSGTAbo

Dostępne opcje:

a) Pozostaw walutę domyślną

Integracja pozostawi zamówienie w oryginalnej walucie zamówienia.

b) Przelicz na PLN według średniego kursu waluty pobranego z NBP

Integracja przeliczy zamówienie na PLN według kursu z dnia poprzedzającego wystawienie dokumentu.

Tabela kursu walut dostępna jest w słownikach Subiekt GT.

BLKORDSGTcurrency


30. Jaka ma być pobierana data kursu waluty?

Funkcjonalność ta pozwala wybrać z jakiego dnia będzie pobierany kurs walut w przypadku przeliczania zamówień. Wybranie zbyt odległej daty kursu walut może powodować problemy z wartością zamówienia.

Dostępne opcje:

a) Data zapisu dokumentu (domyślnie)

Wybrana będzie data z dnia, w którym integracja procesuje zamówienie.

b) Dzień poprzedzający datę złożenia zamówienia

Wybrana będzie data o dzień wcześniej niż data złożenia zamówienia w Sellasist.

c) Dzień poprzedzający datę zapisu dokumentu

Wybrana będzie data o dzień wcześniej niż data zapisu dokumentu w Subiekt GT.


31. Wskaż symbole magazynów na których ma zostać wykonane przesunięcie

Funkcjonalność ta pozwala ustawić przesunięcie stanu magazynowego między magazynami w przypadku braku stanu na docelowym magazynie.

Dostępne opcje:

a) Nie wykonuj przesunięć

Integracja w przypadku braku stanu nie będzie wykonywać przesunięcia magazynowego.

b) Przesunięcie zgodnie z mapowaniem magazynów
Mapowanie:
Skąd

Podajemy symbol źródłowego magazynu, z którego integracja ma wykonać przesunięcie.

Dokąd

Podajemy symbol docelowego magazynu, na który integracja ma wykonać przesunięcie.

Nie wykonuj kolejnych przesunięć międzymagazynowych jeśli przesunięcie zostało już wykonane dla danego zamówienia.

Zaznaczenie tej opcji jest zalecane, jeśli przy przetwarzaniu zamówienia nie zmieniamy jego statusu po przesłaniu.


32. Ustawianie flagi dokumentu na podstawie dostępnego stanu

Funkcjonalność ta pozwala na ustawienie flagi zależnie od dostępnego stanu magazynowego towaru.

Mapowanie:
Skutek
a) Brak stanu

W przypadku braku stanu zostanie ustawiona określona flaga.

b) Usługa jednorazowa

W przypadku dodania na zamówienie usługi jednorazowej do zamówienia zostanie przypisana określona flaga.

Flaga

Wybieramy flagę z istniejących w Subiekt GT.

BLKORDSGTFlags


33. Mapowanie pól z zamówienia do pól własnych

Funkcjonalność pozwala wysłać wartość z wybranego pola z zamówienia w Sellasist do wybranego pola własnego w Subiekt GT.

Mapowanie:
Pole z zamówienia Sellasist
  • Numer zamówienia
  • Numer zamówienia ze sklepu
  • Zew. numer zamówienia
  • Źródło zamówienia
  • Identyfikator źródła zamówienia
  • Informacje o źródle zamówienia
  • Identyfikator statusu zamówienia
  • Nazwa statusu zamówienia
  • Data utworzenia zamówienia
  • Data potwierdzenia zamówienia
  • Data złożenia zamówienia w statusie
  • Login
  • Telefon
  • Email
  • Komentarz klienta
  • Komentarz sprzedawcy
  • Waluta
  • Metoda płatności
  • Pobranie/Brak pobrania
  • Status płatności
  • Data płatności
  • Metoda transportu
  • Koszt transportu
  • Numer listu przewozowego
  • Imię i Nazwisko (dostawa)
  • Firma (dostawa)
  • Adres (dostawa)
  • Miejscowość (dostawa)
  • Kod pocztowy (dostawa)
  • Kraj (dostawa)
  • Nazwa punktu odbioru (dostawa)
  • Adres punktu odbioru (dostawa)
  • Kod pocztowy punktu odbioru (dostawa)
  • Miejscowość punktu odbioru (dostawa)
  • Imię i Nazwisko (faktura)
  • Firma (faktura)
  • NIP
  • Adres (faktura)
  • Miejscowość (faktura)
  • Kod pocztowy (faktura)
  • Kraj (faktura)
  • Klient chce fakturę
  • Pole dodatkowe 1
  • Pole dodatkowe 2
  • Link do zamówienia
  • Paczka odebrana przez kuriera
  • Paczka spakowana
Nazwa pola własnego Subiekt GT

Wybieramy pole własne, do którego chcemy wpisać wybraną wartość z zamówienia

BLKORDSGTOwnField

Typ pola własnego

W tym polu określamy typ wybranego pola własnego zgodnie z wartością w Subiekt GT.

  • Tekst
  • Kwota
  • Liczba
  • Data
  • Słownik
Nazwa słownika

To pole obowiązuje tylko jeśli w poprzednim punkcie wybrana została opcja “Słownik”


33. Przypisz dodatkowe prefiksy do symbolu dokumentu

Funkcjonalność ta pozwala na przypisanie określonego prefiksu dokumentu w zależności od wybranego mapowania. Aby poprawnie przypisywać prefixy dokumentów należy włączyć w Subiekt GT rozszerzenie numeracji dokumentów.

BLKORDSGTSymbols

Dostępne opcje:

a) Nie przypisuj prefiksów

Integracja nie będzie przypisywać prefiksów dokumentów.

b) Przypisuj zgodnie z mapowaniem

Integracja przypisze prefiksy do dokumentów zgodnie z utworzonym mapowaniem .

Mapowanie:
Pole w Sellasist
  • Numer zamówienia
  • Numer zamówienia ze sklepu
  • Zew. numer zamówienia
    Jest to numer zamówienia nadany w sklepie przy składaniu zamówienia i zaciągany jest on do Sellasist.
  • Źródło zamówienia
  • ID źródła zamówienia
  • Informacje o źródle zamówienia
  • Identyfikator statusu zamówienia
    Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
    SLA_ID
  • Nazwa statusu zamówienia
  • Data utworzenia zamówienia
  • Data potwierdzenia zamówienia
  • Data złożenia zamówienia w statusie
  • Login
  • Telefon
  • Email
  • Komentarz klienta
  • Komentarz sprzedawcy
  • Waluta
  • Metoda płatności
  • Pobranie/Brak pobrania
  • Status płatności
  • Data płatności
  • Metoda transportu
  • Koszt transportu
  • Numer listu przewozowego
  • Imię i nazwisko (dostawa)
  • Firma (dostawa)
  • Adres (dostawa)
  • Miejscowość (dostawa)
  • Kod pocztowy (dostawa)
  • Kraj (dostawa)
  • Nazwa punktu odbioru (dostawa)
  • Adres punktu odbioru (dostawa)
  • Kod pocztowy punktu odbioru (dostawa)
  • Miejscowość punktu odbioru (dostawa)
  • Imię i nazwisko (faktura)
  • Firma (faktura)
  • NIP
  • Adres (faktura)
  • Miejscowość (faktura)
  • Kod pocztowy (faktura)
  • Kraj (faktura)
  • Klient chce fakturę
  • Pole dodatkowe 1
  • Pole dodatkowe 2
  • Link do zamówienia
  • Paczka odebrana przez kuriera
  • Paczka spakowana
Wartość pola w Sellasist

Wprowadzamy wartość zależnie od opcji wybranej w poprzednim punkcie mapowania.

Prefiks

Wpisujemy wybrany prefiks dokumentu.

Chcę, żeby prefiksy były przypisywane tylko dla faktur

Ta opcja pozwala ograniczyć przypisywanie prefiksów tylko do faktur tworzonych tą integracją.


35. Przypisuj rodzaje transakcji VAT na podstawie mapowania

Dostępne opcje:

a) Nie przypisuj (ustawienie domyślne)
b) Przypisuj zgodnie z mapowaniem
Mapowanie:
Pole w Sellasist
  • Numer zamówienia
  • Numer zamówienia ze sklepu
  • Zewnętrzny numer zamówienia Jest to numer zamówienia nadany w sklepie przy składaniu zamówienia i zaciągany jest on do Sellasist.
  • Źródło zamówienia
  • ID źródła zamówienia
  • Informacja o źródle zamówienia
  • ID źródła zamówienia
  • Informacja o źródle zamówienia
  • ID statusu zamówienia Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
    SLA_ID
  • Nazwa statusu zamówienia
  • Data utworzenia zamówienia
  • Data potwierdzenia zamówienia
  • Data złożenia zamówienia w statusie
  • Login
  • Telefon
  • Email
  • Komentarz klienta
  • Komentarz sprzedawcy
  • Waluta
  • Metoda płatności
  • Pobranie/Brak pobrania
  • Status płatności
  • Data płatności
  • Metoda transportu
  • Koszt transportu
  • Numer listu przewozowego
  • Imię i nazwisko (dostawa)
  • Firma (dostawa)
  • Adres (dostawa)
  • Miejscowość (dostawa)
  • Kod pocztowy (dostawa)
  • Kraj (dostawa)
  • Kod kraju (dostawa) Obsługiwane są kody w formacie ISO alfa-2.
  • Nazwa punktu odbioru (dostawa)
  • Adres punktu odbioru (dostawa)
  • Kod pocztowy punktu odbioru (dostawa)
  • Miejscowość punktu odbioru (dostawa)
  • Imię i nazwisko (faktura)
  • Firma (faktura)
  • NIP
  • Adres (faktura)
  • Miejscowość (faktura)
  • Kod pocztowy (faktura)
  • Kraj (faktura)
  • Kod kraju (faktura) Obsługiwane są kody w formacie ISO alfa-2.
  • Nazwa serii dokumentu
  • Klient chce fakturę
  • Pole dodatkowe 1
  • Pole dodatkowe 2
  • Link do zamówienia
  • Paczka odebrana przez kuriera
  • Paczka spakowana
Wartość pola w Sellasist

Wprowadzamy wartość zależnie od opcji wybranej w poprzednim punkcie mapowania.

Transakcja
  • Nabycie/dostawa krajowa (S)
  • Import/eksport towarów (EX)
  • Nabycie/dostawa UE (WDT)
  • Transakcja trójstronna (WTTD)
  • Import/eksport usług (EXU)
  • Odwrotne obciążenie (sprzedaż) (OOS)
  • Nabycie/dostawa poza terytorium kraju (SPTK)
  • Odwrotne obciążenie (świadczenie usług) (OOU)
  • Sprzedaż w UE na odległość (WSTO)
  • Sprzedaż w UE na odległość (WSTO OSS)

36. Wskaż, na którym magazynie w Subiekt GT mają pojawiać się zamówienia

Funkcjonalność ta pozwala wybrać na jaki magazyn w Subiekt GT mają trafiać dokumenty generowane przy użyciu integracji.

Dostępne opcje:

a) Na jednym magazynie

Ta opcja pozwala określić jeden magazyn, na który trafią wszystkie tworzone dokumenty. Symbol magazynu można znaleźć w słownikach w Subiekt GT.

BLKORDSGTMag

b) Zgodnie z poniższa tabelą (mapowanie na podstawie statusu zamówienia)

Ta opcja pozwala utworzyć mapowanie, które utworzy dokumenty na określonym magazynie zależnie od statusu zamówienia. Możliwe jest podanie kilku statusów po przecinku.

Mapowanie:
Status zamówienia z Sellasist

Identyfikator statusu widoczny jest w linku strony po wejściu w dany status w Sellasist:
SLA_ID

Magazyn z Subiekt GT

Symbol magazynu można znaleźć w słownikach w Subiekt GT.

BLKORDSGTMag

c) Zgodnie z poniższą tabelą (mapowanie na podstawie kodu kraju w zamówieniu)

Ta opcja pozwala utworzyć mapowanie, które utworzy dokumenty na określonym magazynie zależnie od kodu kraju zamówienia. Możliwe jest podanie kilku statusów po przecinku.

Mapowanie:
Kod kraju zamówienia z Sellasist

Ta opcja pozwala utworzyć mapowanie, które utworzy dokumenty na określonym magazynie zależnie od kodu kraju zamówienia. Obsługiwane są kody w formacie ISO alfa-2

Magazyn z Subiekt GT

Symbol magazynu można znaleźć w słownikach w Subiekt GT.

BLKORDSGTMag


37. W uwagach do dokumentu w Subiekt GT będą widoczne

Funkcjonalność ta pozwala wybrać jakie wartości będą przenoszone do uwag dokumentu tworzonego w Subiekt GT. Kolejność uwag w tym punkcie określa kolejność wpisywania ich na dokument w Subiekt GT.

Dostępne opcje:

  • Identyfikator płatności
  • Dane płatnika - imię i nazwisko
  • Adres dostawy - imię i nazwisko
  • Uwagi sprzedawcy
  • Komentarz kupującego
  • Identyfikator zamówienia (Sellasist)
  • Oryginalny Identyfikator zamówienia
  • Źrodło zamówienia
  • Identyfikator użytkownika
  • Telefon użytkownika
  • Email użytkownika
  • Sposób płatności
  • Sposób dostawy
  • Moduł użyty do wygenerowania listu przewozowego
  • Nr listu przewozowego
  • Czy dostarczyć fakturę?
  • Kwota wpłacona
  • Identyfikatory aukcji
  • Nazwa punktu odbioru Prefiks: (dodawany jeżeli nazwa nie jest pusta)
  • Adres punktu odbioru
  • Pole dodatkowe 1
  • Pole dodatkowe 2
Poszczególne elementy rozdziel znakiem

Ta opcja pozwala określić jakim znakiem będą oddzielane poszczególne elementy w uwagach. Jeśli w uwagach wystąpi dwa razy ten sam symbol np. “**” oznacza to, że jedna z wybranych wartości była pusta.

Po przeniesieniu uwagi będą widoczne na dokumencie w tym miejscu.

BLKORDSGTExtraInfo